onsdag den 2. juni 2010

ssååå lækker sex and the city....


I går havde jeg den aller bedste tur i byen....Først med veninder på god cafe og så til modeshow - og super fantastisk film...Carrie, Samantha, Charlot og Miranda er endnu mere suveræne end de plejer...Jeg elsker ting med indhold, men jeg elsker lige så meget at blive underholdt...Og det blev jeg...Det var helt skørt, men jeg blev ret rørt og kunne genkende rigtig mange ting, selv om tingene selvfølgelig er sat på spidsen, for at understrege pointen, men der er under det øverste lag, også en masse politik (om man enig eller ej), en masse om ligerettigheder og om at finde det der er vigtigste i livet.... Budskabet er måske at det ikke handler om at gøre som flokken, men at stole på sig selv....

Jeg var helt høj da jeg kørte hjem i nat (kl.1), og som toppen af kransekagen, så var der ikke mørkt, nej de lyse sommernætter er kommet for at blive (i hvertfald i de næste måneder).....

3 kommentarer:

  1. Lyder som en helt perfekt dag!
    Jeg vil også........

    Og ja skønt at sommeren er kommet -ENDELIG

    SvarSlet
  2. Det lyder som en skøn aften. Glæder mig til selv at se filmen i morgen aften.
    Er vild med din header i øvrigt. Super fine vaser, hvor er de fra?

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...