lørdag den 5. juni 2010

nemt nemt sommertøj...




Jeg har lavet denne sommerdragt til Agnes..Jeg har ikke styr på smock endnu, men en dag må jeg læse Karlssons blog igennem, for hun har skrevet hvordan man gør.....

Men denne model er fra Onion og den kan sagtens bruges..Nu kan jeg godt begynde at klippe Liberty op, for dem skal Agnes helt sikkert have flere af...Hun har det hårdt i varmen den lille Agnes, og nogle gange kan man finde hende nede på sit værelse med sommerhat og lukkede øjne, og det er ikke sikkert hun vågner før solen igen kaster sine stråler ind på hende....



Som det kan ses på det ene billede, er vi begyndt at male stuen, og jeg tror at vi har været vanvittige i gerningsøjeblikket...Der skal males uden om alle mine tapetstrimler, og loftet skal males og der skal laves kant og.........Åh, hvor vil jeg hellere danse rundt i græsset med bare tæer, end gå rundt inde med maske og pensler...Men når vi er færdige, bliver det rigtig rigtig pænt...

2 kommentarer:

  1. De er virkelig fine. Jeg har selv tænkt på at sy bukser med smock, men er ikke kommet dertil endnu. Men disse er mindst ligeså fine. Tror jeg vil kigge efter mønstret...

    SvarSlet
  2. Smock er nemt!
    - du skal bare putte elastik tråd i undertråden på symaskinen...og så syer du bare almindelig med stikkesting...
    Hej fra Maja B

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...