fredag den 14. maj 2010

Liberty...




I dag har været i Hornslet, i den fantastiske Stof og Stuff....Og hende der har den, er uden tvivl verdens sødeste....Og så har hun foruden Liberty, Miller og hvad de nu ellers hedder, alle de fede....Jeg købte lidt andet godt også...Så nu skal Agnes ha kjoler og nederdele og og og .....Uhhh jeg glæder mig til at komme igang..Men jeg har lovet drengene en tur med den lille lokale færge, der sejler over fjorden først, så jeg må styre mine abstinenser til senere....

1 kommentar:

  1. Jeg eeelsker liberty! Især det med påfuglemønsteret, jeg syede selv et par busker i det (den grønne) sidste sommer, men det er desværre gået i stykker :-( Men apropos påfugle har jeg en lille påfugle give away, hvis du skulle være interesseret, håber ikke reklamen gør noget :-)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...