fredag den 23. april 2010

Tillykke Fru jensen....





I dag bliver en af mine aller bedste veninder 40 - Så nu er hun rigtig voksen, det bliver man nemlig, når man bliver 40..Hun har i rigtig mange år samlet på fine gamle dåser, så i det forgangne år, har jeg haft øjne på stilke, for at finde nogle fine dåser til samlingen...-Og jeg fandt 3 til dåse åse. Og så fik hun også nogle rigtig fine øreringe fra Rabinovich...Det er da nogle smukke "juveler" de laver...

Vi startede med at fejre hende kl.6.45 i morges med kaffe, boller og dejlig frugt...Så kørte vi på job og kørte ud på landet for at hente børn diverse steder, og så ud på den anden side af Randers for at fejre igen....Og nu er vi lige kommet hjem, efter en fantastisk hyggelig og mættende fødselsdag...Ungernes tøj er vådt, for de har været ude hele dagen, 2 af de våde måtte bæres ind, for de var faldet i søvn på den lange vej ud på landet igen, de fik tøjet af og blev puttet godt ned under dynen...Det er en af de billeder der står klarest på min nethinde fra min barndom...Når vi kom ud i bilen, som vores far sikkert havde varmet lidt op, og blev puttet med tæpper, for så at blive båret ind i seng, ganske ganske stille. - Det var tider....

Nu er fru Jensen 40 - godt der er laaang tid til det er min tur....

3 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig dag!
    Flotte dåser til Daase Aase!
    Tillykke med veninden og forsat god weekend til dig!

    SvarSlet
  2. tak i lige måde, måske er du også en dåse-åse som vi andre???

    SvarSlet
  3. Super lækre gaver hun har fået sig der !
    Har du selv lavet det fine lille 'sød tøs' skilt? - er det crenit og hvordan med skriften... det er bare så fint ;o)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...