lørdag den 3. april 2010

En lille ny....





I morgen skal vi til fødselsdag...En meget speciel fødselsdag...For min niece, mosters lille prut, bliver 1 år...Og hun skal have noget helt specielt..En håndlavet dukke, min dukke nummer 2...Fyldt med blød uld og med et blødt lyst hår og blå øjne. Jeg glæder mig så meget til at give den videre...

Med dukken følger også en meget speciel seng. En seng som min farfar har lavet til mig. Min farfar har snedkereret mange fine ting til mig, store dukkehuse, garageanlæg, bondegårde med tilhørende dyr han selv havde snittet, massere af fantastiske ting, deriblandt også denne seng....som nu gives videre i håbet om at den får et godt og trygt sted, ved en glad lille pige... Jeg håber på mange timers dejlig leg for Olivia...

7 kommentarer:

  1. Hvor er den dog fin!! Hun er en heldig lille pige, der har fødselsdag. KH. Birgitte

    SvarSlet
  2. Sikke fantastiske personlige gaver Janet! Heldige lille fødselsdagspige!!! :)

    SvarSlet
  3. Dukkeansigter er og forbliver et mysterium for mig. Hvor er hun bare soed. Det er en heldig lille pige der faar en saadan personlig gave som er fyldt med familiehistorie. Haaber hun bliver glad for den.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare dejligt at du får syet! Hvor er jeg bare glad over det!! Hun er da helt vidunderlig. Flot flot!! Skal nok sende dig en ny syvejledning... KH Lisbeth

    SvarSlet
  5. Der er jo intet skønner end at give en gave væk som man selv her lavet og følt for.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Kære moster,
    Olivia er SÅ glad for hendes lille ny dukke. Hun hedder Ruth, for hver gang hun ser hende siger hun rutte, rutte, rutte :O)
    Blev jo simpelt hen så rørt over din gave. Det er bare noget helt specielt at få så fin en gave fra moster :O)
    Elsker dig :O)

    SvarSlet
  7. Iihh hvor ér hun blevet fin.

    Sikke en dejlig gave at få :).

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...