fredag den 26. marts 2010

tak-sa

Ja så så man lige mig få gaver - wauw...

Påskegaven er fra påske-pakkelegen der har kørt her på bloggen. Dejlige fine filt-ting der vil lyse op på mit påskebord, tak for det Charlotte...



Og se lige en gang hvad jeg har byttet mig til...Denne meget smukke taske som da bare skal ud i det danske forårsvejr..Er den ikke bare flot??? Jeg glæder mig så rigtig rigtig meget til at shoppe med den....Tak for den Malene - tak...



I går var jeg i teateret med 2 rigtig gode veninder...Vi var inde og se Citysingler. Sofier Lassen-Kahlke, Trine Gadeberg, Vicki Berlin og Anne Louise Hassing...De piger, de er sjove, vanvittige og virkelig en aften værd...De har stor karisma og får sat ord og billeder på mange af de ting, som vi tøser går og tumler med, om det er prutter i en nyforelskelse, poledancing eller en aftens dansetyper.. Jeg havde ikke rigtigt nogle forventninger til det, men det kan virkelig anbefales...Tag din gode veninde under armen og kom ind og få et billigt grin....Det er pigernes svar på Ørkenens sønner blandet med Sex and the city...

2 kommentarer:

  1. Det er godt at høre, jeg skal nemlig ind at se showet i morgen...

    SvarSlet
  2. Hej Janet - påsken er lige om hjørnet, men jeg har længe godt kunne tænke mig 3-4 af dine påskeæg i cernit, når det nok ikke til påsken iår, men er det muligt at købe/bytte på en eller anden måde, så jeg har dem til næste påske. Skriv til mig på stine.privat@gmail.com, eller kig forbi min blog :)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...