søndag den 7. marts 2010

ABC og syting

Lidt fik vi da lavet, min mor og jeg..Dette sommersæt til Agnes, det holder da. Altså jeg er jo endnu ikke en sy-novice men jeg hygger mig med det, og min mor kan virkelig lære min noget. Vi er også begyndt at quilte til en Elsebeth Gynther jakke, den glæder jeg mig rigtig meget til bliver færdig...





Og så har Helle tagget mig i ABC-legen, og jeg synes at det er både hyggeligt og sjovt. Så her får i min, og jeg håber ikke at i går helt kold i den..

A for Agnes Marie Mågård. Hun er min yngste, hun er sjov, sin egen og meget glad for rugbrød med ost..

B for bær..Som jeg ofte nyder i en super smoothie...nammenam

C for city - Hald city, det er mit hood..

D for mr. Darcy, ja hvem har ikke sukket efter ham..

E for Ellen Katrine Mågård, min ældste- Hun er sej, hun skriver de vildeste stile, har en finurlig humor og så er hun temmelig hestetosset..

G for Gunnar, ja hvad blev der af Gunnar fra scenen er din??

H for heldige asen, ham der vandt 25 millioner i onsdags..

I for Is og sne, gider vi ikke se..

J for Joakim Emil Mågård, han er min søn. Han er kvik, en charmebøf, elsker fodbold (men ikke Randers FC mere) og han har lovet sin mor, at når han bliver stor vil han være bonderøv..

K for kasser, kokasser. Dem har vi mange af, herude på landet..

L for lækkerier..Det siger jo sig selv...

M for Mågård..Den store klan, nord for Randers, der fylder, taler og griner meget, men altid står sammen og passer på hinanden..

N for nylonstrømper, dem HADER jeg...

O for orden...???...

P for puls..Når der er puls, er vi i live...

Q for Quiz..Jeg elsker at quizze...Og jeg elsker at vinde og er en temmelig dårlig taber..

R for Robin (naturligvis). Vores elskede lille prut-hest, som vi alle har del i, men han er Ellens store kærlighed. Han er klog, rolig og vist også ret egen..

S for sommer, sommer, sommer. Det er der jeg tankes op. Af varm vind, jordbær, beskidte tæer og massere af blomster...

T for tåhyler. Man er ikke en rigtig Mågård, hvis ikke man ved en masse om fodbold..

U for ulækker..Mange ting er ulækre..Gammel snot, bremsespor i underhylerne, snegle i bukselommer(aadd), gamle madpakker i skoletasken og en masse masse andet...

V for vejret..Ja vejret hænger meget sammen med vores humør..

W for World Wide Wep...Det er da smart..

X for x ved det rigtige parti..

Y for Ydermere...Et rigtig godt udtryk, dog en lille smule glemt. Man kan jo altid tilføje et eller andet...

Z for Zander. En rigtig sød dreng jeg engang har passet...

Æ for Ælle-bælle MIG fortælle...( ja ja ja, jeg snakker meget)

Ø for hvor kunne det have været fantastisk at være med, dengang man kunne komme på Ø-lejr..

Å for Åleslank, det bliver jeg vist aldrig...

Det var så min lille ABC..Jeg håber at i synes det var sjov, og ikke alt for hårdt at komme igennem..Der går faktisk lidt sport i det, tak Helle..
Og så skal jeg jo give den videre...Så faster Mette, hvad er din ABC og Mette fra Babykuller og kriller i fingerne hvad mon du finder på...

God rest søndag til jer alle...

1 kommentar:

  1. Tak fordi du tog imod udfordringe, Janet. Og tak for indblikket i dit liv og for sjov læsning :)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...