søndag den 21. februar 2010

Så blev det tid...

Stålanden er lidt af en nørd, altså på den fede måde...Da han var barn læste han avis, hver dag...Og der var noget der undrede ham tit. For når der var lodtrækninger og andet i den boldgade, så var det altid "Notarius Publicus" der trak..Og det var sært, for han kunne nå så utrolig mange steder hen på 1 dag..Han trak vindere i Mariager, Purhus og Randers og nogle gange i København på 1 dag..Han har haft travlt, ham Notarius, men han nåede altid alting til tiden...Jo, sådan kan man jo undre sig over så mange ting som barn...

Det gør selvfølgelig, at Stålanden er dagens Notarius Publicus, sådan en chance må man endelig ikke lade gå fra sig (- og så fik vi også afvide, hvordan ham der Notarius så ud)...

Tillykke Anne, som kommenterede de fine snore..du har vundet 4 af disse:



2 af disse



og dette



2. præmien går til Bettina som vinder 4 æg og et hårspænde.

3.præmien går til Puk som har vundet 4 påskeæg.

Hvis i alle sender en mail med jeres adresse og ønsker, så kommer postmand Per forbi med noget en af de nærmeste dage. Husk at i også selv kan vælge farven på snoren til påskeæggende...

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er jeg heldig! Sender dig fluks en mail:)

    SvarSlet
  2. Jubi - jeg er også en vinder!
    Du får min adresse her, for jeg kan ikke se din mailadresse med det program jeg kører.
    Puk Hyllested Hansen
    Præstøvej 213
    4700 Næstved.
    Snorene i neongrøn og pink er fede:)
    Tusind tak!
    KH Puk

    SvarSlet
  3. Faldt lige over din blog og de fine påskeæg og ville liiige høre dig, hvor man køber det der cernit(?) og om du har brugt en form til at udstandse dem med?

    Vh Trine

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...