lørdag den 9. januar 2010

ØØØvvvv og dog...





Så har de været her igen, de dumme listetyve. De havde været her i går, da Ellen kom hjem fra skole. - Og det er min største skræk, at de er her en dag hvor hun kommer alene hjem.

Det er 3. gang de har været her. Som den meget flinke betjent sagde, er det sikkert ikke den samme, og i de 27 år han havde været betjent, havde han kun set 1 gang før, at nogen havde haft indbrud 3 gange. - og de har taget vores computere, alle 3. - Og der havde jeg lige redigeret 1400 billeder, jeg ikke havde fået lagt på den eksterne endnu....øv øv øv..Men som de så rigtigt siger i en af Anja og Victor filmene "Man kan tude, eller man kan handle"

Så her på farmors fødselsdag har Joakim taget en stribe nye billeder....Og så bliver jeg lidt glad igen, for han er da ret dygtig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...