fredag den 22. januar 2010


Dette er min nye veninde...Frk. tokyo, som nu står og holder øje med vores stue...Hun er så smuk fordi hun har lovet mig, at det snart bliver forår...


Ellers er jeg gået helt pude retro - amok...Jeg kan bare så godt li tanken om, at alle vores gamle dynebetræk, der ligger rundt omkring, kan bruges til noget, og oven i købet til noget, der er super fedt. Der er noget fantastisk over, at man ikke altid behøver at købe nyt, der er pakket ind i 100 tons emballage, men at man kan genbruge, og så bliver det også ret fedt. Jeg forsøger at være lidt mere fornuftig, for man kan vel sige sig selv, at når man eksembelvis kan købe 3 meter voksdug for 47kr., så er der nogen ovre i Kina der arbejder til en forfærdelig løn, og måske tager naturen også ret meget skade....Derfor har jeg en mission mere her i 2010. Jeg vil blive bedre til at købe dansk og til at genbruge....Jeg ved jeg er lidt ambitiøs i her i år, så det er godt jeg kun skriver - vil blive bedre til....
God weekend til jer alle....

4 kommentarer:

  1. Sikke fine puder!
    Og et rigtig godt nytårsfortsæt. Det kunne vi sikkert alle blive meget bedre til.
    kh TIne

    SvarSlet
  2. Jeg er HELT enig med dig, og herhjemme hos os prioriterer vi også mere og mere at købe dansk (og dyrt), økologisk og så ellers genbrug for resten. Det er så meget mere miljøvenligt og etisk. Det er ikke så tit, man kan købe sig til en god samvittighed, men her er et tilfælde ;-).

    ha en skøn dag, og fin dukke og fine, fine puder by the way :)

    SvarSlet
  3. åh, så snygga kuddar, jag bara älskar långa kuddar. Har massor av långa kuddar på min kökssoffa. Ha det gott!!

    SvarSlet
  4. Ruuthie:
    Ja, altså vores hjem er fyldt med puder, og jeg bliver ALDRIG færdig....Men døgnet har kun 24 timer...

    Tine: Ja, det lyder ret selvhøjtideligt, men 2010 er året hvor Familien Mågård tænker dig mere om...

    En fugl:
    Øv jeg kan ikke passe din give-away, så jeg vil ikke tage muligheden fra de andre damer men den er så OVERlækker... Jeg blev ikke rigtig grøn før jeg fik børn. Stålanden synes tit at jeg er lidt for meget, og dog. For han går totalt ind for køb dansk-konceptet..
    Men jeg er også en gammel øko-flipper...

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...